تخت کودک فرم ماشین

انتخاب تخت کودک فرم ماشین براساس قد ، وزن و جثه انجام می شود . بهتر است فاصله تخت از سطح زمین نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد. در واقع یک تخت  استاندارد با طرحی ساده همیشه قابل استفاده است و هیچ‌ وقت هم از مد نمی‌افتد! اگر قصد دارید تختی انتخاب کنید که کودک‌تان چند سال از آن استفاده کند، در انتخاب‌تان دقت بیشتری به خرج دهید. ابعاد تخت براساس وزن، قد و جثه کودک تعیین می‌شود.

تخت کودک فرم ماشین یک نوزاد و شیرخوار باید لبه‌های بلندی داشته باشد. اگر کودک شما شیرخوار نیست، ارتفاع ۲۰، ۳۰ سانتی‌متری تخت از سطح زمین مناسب به‌نظر می‌رسد. برای کودکان بزرگ‌تر که قدشان بلند‌تر است، فاصله ۳۰،۴۰ سانتی‌متر هم استاندارد است. اگر قد کودک بلند‌تر یا کوتاه‌تر از میانگین سنی‌اش باشد، این ارتفاع می‌تواند تغییر کند. این را هم بدانید که بد‌ترین فضا برای قراردادن تخت، زیر پنجره است. همچنین برای اطلاعات دقیق تر در مورد وکیوم فرمینگ قطعات پلاستیک را مطالعه نمایید

تخت کودک فرم ماشین
تخت کودک فرم ماشین

چرا نباید از بالش های نرم برای استراحت نوزاد در تخت کودک فرم ماشین استفاده کرد؟

زیرا کودک صورتش را در بالش فرو می برد و امکان دارد این عمل باعث خفگی او گردد. به علاوه بالش خیلی نرم باعث بد شکل شدن گوش نوزاد می شود.
زیرا ممکن است باعث خفگی کودک گردد همچنین خیلی نرم بودن بالش باعث بد شکل شدن گوش نوزاذ می شود.

تشک نوزاد و تخت کودک فرم ماشین چه ویژگی هایی دارد؟

برای تختخواب کودکان تشک فنری توصیه نمی شود.معمولاً از تشک هایی که مستقیماً در روی چوب بست تخت قرار می گیرد، استفاده می کنند.

لحاف مناسب برای پوشاندن نوزاد باید دارای چه شرایطی باشد؟

نوزاد در اوایل تولد، باید در رختخوابی گرم و راحت بخوابد و کاملاً پوشیده باشد. از پتوهای پشمی یا پنبه ای سبک ملحفه شده استفاده کنید. از استفاده لحاف پر قو برای پوشاندن او خودداری کنید.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت قطعات پلاستیکی ، قالب سنگ مصنوعی ، سنگ مصنوعی پلاستیک ، قطعات پلاستیکی تخت کودک ، کمد بیمارستانی ، قالب پلیمری ، وکیوم وان یخچال ، تخت خواب کودک ماشینی ، کاور وکیومی بدنسازی با شماره های زیر تماس بگیرید
02165253848 – 02177359720 – 0217733765109121470025