قالب سنگ مصنوعی

قالب سنگ مصنوعی صنایع ورق پارسیان روشی است برای تولید انواع سنگ مصنوعی ، موزاییک های ویبره با کیفیتی بالاتر از موزاییک های سنتی ویبره لاستیکی ، انواع سنگ مصنوعی پلاستیک نمای آنتیک ، کفپوش و موزائیک های آنتیک نسل جدید و انواع محصولات گرانیتی و مرمریت که بر پایه بتن تقویت شده بوده و در تولید آن از رزین سنگ مصنوعی یا رزین صنایع ورق پارسیان با سنگ پلاستیکی استفاده می شود.

با راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی می توانید انواع محصولات بتنی را با کیفیت عالی و مقاومت بالا تولید کنید محصولاتی که از نظر زیبایی می توانند به سنگ های طبیعی رقابت کنند و از نظر مقاومت و دوام نیز مناسب هستند. در تولید این محصولات از میکسر و میز ویبره و قالب سنگ استفاده می شود اما بتن مصرف شده در این سنگ ها طرح اختلاط خاصی دارد که به شما آموزش داده خواهد شد. تامین انواع قالب مصنوعی پلاستیکی تزریقی و فرمینگ ، قالب های ویبره، قالب موزاییکی ، انواع قالب ای بی اس و قالب لاستیکی . تامین مواد اولیه سنگ مصنوعی پلاستیک صنایع ورق پارسیان و محصولات بتنی (رزین، رنگ های پودری قرمز- زرد – مشکی – قهوه ای و سفید، انواع رنگ های موزاییک ویبره ، الیاف و … )

 

"</p

تولید قالب سنگ مصنوعی

 

تولید قالب سنگ مصنوعی فرمینگ به دلیل یکپارچگی سطحی از این امر مستثنی می باشند

همچنین به دلیل سطح صاف و صیقلی قالب های فرمینگ ، جلا و براقیت محصول در این قالب ها بسیار بیشتر می باشند

آیا جهت خارج کردن محصول از قالب ها ، نیاز است قالب ها را حرارت دهیم ؟

خیر

محصول با ارتعاش و یا ضربه آرام براحتی خود را از قالب جدا می نماید و نیاز به حرارت نمی باشد. در صورت اعمال حرارت و نگهداری نا مناسب قالب ها شکل اصلی خود را از دست داده و یا دچار تابیدگی می گردند

شستشوی قالب ها با چه موادی انجام میگیرد ؟

جهت نیاز به شستشوی قالب جهت تغییر رنگ محصول تولیدی ، از اسید کلریدریک استفاده نمایید

آیا میتوان قالب ها را با بنزین هم شستشو نمائیم ؟

خیر

بنزین ،حلال قالب ها ، بخصوص قالب های براق می باشد و در صورت استفاده از بنزین جهت نظافت قالب ها ، قالب ها آسیب خواهند دید

آیا میتوان طرح های جدید نیز طراحی نمود ؟

این امکان در قالب سازی وجود خواهد داشت که با توجه به برخی محدودیت های جزئی ، انواع طرح های مختلف سنگ مصنوعی پلاستیک ، کتیبه و … را در سایز های بسیار بزرگ (۲ متر عرض و ۳ متر طول ) طراحی و قالب سازی نمود. لکن این امر طراحی نیازمند وجود افراد مجرب و کارآزموده می باشد

در برخی موارد ، به دلیل عدم امکان ساخت برخی طرح های سنگ مصنوعی ، با زوایای منفی و مثبت و … باید از قالب های نرم لاستیکی تولید شده توسط برخی شرکت ها و یا قالب های سیلیکون و قالب های پی وی سی استفاده نمود . به خاطر داشته باشید که این نوع و جنس قالب هاست که تعیین کننده نوع ضربه می باشد . لذا در صورتیکه قالب ها خشک باشد باید ضربات میز ویبره عمودی و اگر قالب ها نرم باشد باید ضربات میز ویبره افقی باشد . در جلسات آموزشی مفصلا در مورد روش ایجاد ضربات افقی و یا عمودی در میز های ویبره دو موتور استاندارد صحبت خواهد شد .

اما در میز های ویبره با عرض کم و طول زیاد و یا میز های ویبره با یک الکتروموتور ضربات فقط بصورت افقی می باشد . این نکته بسیار حائز اهمیت است و سرمایه گذارانی که به این موارد و اطلاعات توجه نمیکنند خودشان متحمل خسارت خواهند شد. تولید قالب سنگ مصنوعی

برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید
02165253848 – 02177359720 – 0217733765109121470025

 

سنگ مصنوعی پلاستیک

سنگ مصنوعی پلاستیک سمنت پلاست چيست؟ محصولات سمنت پلاست از تركيب مجدد سنگ هاى طبيعى با مواد افزودنى ديگر همچون سيمان و رزين هاى پليمرى به دست مى آيند كه به آنها وزن كمترى داده ودر نتيجه نصب آنها سريعتر مى شود . براى اينكه بدانيم سنگ هاى مصنوعی سمنت پلاست و قالب سنگ مصنوعی پلاستیکی از چه ساخته شده اند به اختصار مى توان گفت كه اين سنگ های پلاستیکی از تركيب كيفيتى بر ملاحظات محيطى و انسانى دارند.

ویژگی های قالب سنگ مصنوعی

  • مناسب براى نماى بيرونى ساختمان ها
  • مناسب براى نماى بيرونى ساختمان ها
  • مناسب براى محيط هاى روباز
  • مقاوم در برابر شرايط سخت جوى
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشي

سيمان ، آگرگات هاى سنگ هاى طبيعى و خاك سبك وزن ساخته مى شوند. مواد بكار رفته در اين سنگ مصنوعی پلاستیک تماما رنگ دانه هاى اكسيد آهن، رنگ مورد نظر را به اين سنگ ها مى دهند. تركيبى كه از اين راه بدست مى آيد در قالب هائى ريخته مى شود كه داراى نقش و طبيعى مى دهد.

از نظر قيمت، سنگ هاى سمنت پلاست به مراتب قيمتى كمتر از سنگ هاى نگارهاى سنگ طبيعى مى باشند و به اين سنگ ها ،سيمائى كاملا منت پلاست طبيعى داشته، زيرا كارهاى دشوارى كه روى سنگ طبيعى براى رساندن آن به بازار و قابل استفاده كردن آن انجام مى شود در مورد قالب سنگ مصنوعی سمنت پلاست غيرضرورى است.

علاوه براين مقاومت ساختارى آنها در فونداسيون هاى خاص توانائى تحمل بارهاى زياد را به آنها مى دهد سنگ هاى سمنت پلاست در واحد مترمربعى براى قطعات تخت به فروش مى رسند. موادى كه در خط توليد سمنت پلاست بكار رفته طورى انتخاب شده كه براى كارهاى داخلى و خارجى بنفش و ناملايمات جوى بسيار مقاوم بوده و ساختمان چه در كف و چه در نما ايده آل است. سنگ هاى مصنوعی پلاستیک سمنت پلاست در مقابل فشار،نور،اشعه ماوراء محصولاتى هستند با نياز به نگهدارى كم و مى توانند پس از نصب مانند سنگ طبيعى رفتار نمايند.

از ديگر خصوصيات اين سنگ مصنوعی پلاستیک مى توان به تك لايه بودن آنها اشاره كرد، در محيط خلاء و فشار ويبره مى شوند و تركيب آنها شامل درصد بالايى از دانه هاى به هم پيوسته از آگرگات هاى سنگ طبيعى است.

از ويژگى هاى آن مى توان به موارد زير اشاره كرد:

1- تنوع در رنگ با قابليت اجراى طرح هاى مختلف و دلخواه
2- سبك تراز سنگ هاى طبيعى و با وزن مخصوص 46 تا 57 كيلوگرم بر مترمربع است كه همين امر باعث وزن كمتر ساختمان و درنتيجه كاهش اثر زلزله به ساختمان مى شود.
3- عدم جذب آب نزديك به صفر حدود 3 درصد
عدم محدوديت در ابعاد توليدى و طرح هاى درخواستى
4- عدم محدوديت در ابعاد توليدى و طرح هاى درخواستى
5- استقامت كشش و فشار بالاتر از سنگ هاى طبيعى قالب سنگ مصنوعی
6- سنگ هاى سمنت پلاست برخلاف سنگ هاى طبيعى در اثر عوامل جوى به مرور زمان از بدنه ساختمان جدا نمى شوند.
7- داراى تحمل برودتى تا منفى 50 درجه سانتيگراد
8- داراى تحمل حرارتى تا 300 درجه سانتيگراد

قالب سنگ مصنوعی

با توجه به انباشت تقاضای مسکن و نیاز به تولید سالانه 5/1 میلیون واحد مسکونی در کشور، چنانکه بارها از زبان کارشناسان عنوان شده صنعتی سازی مسکن تنها راهکار حل این معضل خواهد بود. از طرفی مسئله بهینه‌سازی مصرف انرژی اهمیت بهره‌گیری از مصالح عایق حرارتی در ساختمان را دو چندان کرده است. تحقیقات انجام شده توسط پژوهشگران شهرسازی نشان‌ می‌دهد که انتخاب معیارهای مناسب در برنامه‌ریزی‌های شهری و استفاده از فناوریهای نوین صنعت ساختمان موجب کاهش 45 درصدی مصرف انرژی می‌شود.

یکی از این فناوریهای نوین، تولید سنگ مصنوعی پلاستیک ، قالب مصنوعی می‌باشد که چند سالی است در کشور رونق یافته و واحدهای متعددی به انتقال این فن‌آوری از کشورهای مبدع این تکنولوژی همچون روسیه، کانادا، چک و اسلواکی و … مبادرت ورزیده‌اند.

سنگ مصنوعی پلاستیک

سنگ مصنوعی پلاستیک

 

بهره‌گیری از قالب سنگ  پلاستیک مزایای عمده‌ای بهمراه دارد از جمله:

  • سرعت اجرا
  • کاهش هزینه
  • تنوع طرح
  • تنوع رنگ
  • عایق حرارتی
  • عایق صوتی
  • مقاومت نسبت به سرما و یخ‌زدگی
  • مقاومت نسبت به فشار و خمِش
  • مقاومت فرسایشی بالاتر از سرامیک
  • امکان ترکیب و نصب بر روی انواع مصالح ساختمانی
  • امکان تولید سطوح براق و صیقلی
  • سبک سازی و افزایش ایمنی سازه
  • عدم تخریب محیط زیست

 

برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید
02165253848 – 02177359720 – 0217733765109121470025

3 دیدگاه.

فهرست