قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی و قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی قلب هر مطب دندانپزشکی می باشد و کوچکترین مشکل در عملکرد آن باعث مختل شدن کارآیی مطب می گردد.

شاید به نظر خیلی از افراد دانستن نکات فنی و مشخصات تکنیکال یونیت دندانپزشکی برای دندانپزشک ضرورتی نداشته باشد اما بطور کلی داشتن این اطلاعات جدا از محسنات عمومی ایی که دارد، در استفاده بهینه، نگهداری و حتی تشخیص انجام کار درست در هنگام مواجه با مشکلات مختلف، مفید واقع می شود.  یونیت  در مقابل گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی داشته و مطابق با استاندارد های مناسب تولید شده است.

قطعات وکیومی یونیت‌ دندانپزشکی و صندلی‌ دندانپزشکی‌ :

صندلی‌ دندانپزشکی‌ (بیمار) وسیله‌ای‌ است‌ که‌ بیماری‌ که‌ در ناحیه‌ دندان‌ و لثه‌ دچار عارضه‌ است‌ برروی‌ آن‌ مستقر می‌شود و یونیت‌ ابزاری‌‌ جهت‌ کنترل‌ حرکات‌ صندلی‌ و کلیه‌ اینسترومنت‌هایی‌ که‌ دندانپزشک‌ به‌ وسیله آن‌ ابزار بیمار را مداوا می‌نماید، می باشد. تمامی‌ یونیت‌های‌ دندانپزشکی‌ دارای‌ پایه‌ای‌ هستند که‌ چراغ‌ دندانپزشکی‌ برروی‌ آن‌ قرار می گیرد.

یونیت‌ها دارای‌ ورودی های‌ آب‌ و هوا و خروجی‌ فاضلاب‌ می‌باشند زیرا آب‌ و هوا جهت‌ راه‌اندازی‌ اینسترونت‌ها، پوآر، کویترون‌، ساکشن‌، کراشوار و دوش‌ آب‌ لیوان‌ استفاده‌ می شود. یونیت توسط هوای فشرده، آب و الکتریسته ازطریق کلید یا پدال فعال می گردد و اتصال اینسترومنت های چرخشی و پوآر آب و هوا به یونیت به دوطریق شلنگ از بالا و شلنگ آویز می باشند . قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی از بهترین مواد تهیه و ساخته شده است .

قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی

قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی

 

ضروری است که قطعات پلاستیکی بطوری طراحی گردد که وسایل به راحتی در دسترس دندانپزشک قرار گرفته و انتشار عفونت را به حداقل برساند. سطوح یونیت باید کاملاً صاف وصیقلی باشد تا به راحتی تمیز وضدعفونی گردد و تحت تاثیر محلول های ضدعفونی کننده، رنگ آن خراب نشود ( به همین دلیل یونیت هایی که رنگ سطح آن پخته شده اند ایده آل می باشند ) و به منظور جلوگیری از انتشار عفونت استفاده ازغلاف های یکبارمصرف برای اینسترومنت ها توصیه می شود. البته در برخی از یونیت ها منبعی جداگانه جهت ماده ضدعفونی وجود دارد که این ماده با آب مخلوط شده و به کاهش میکروارگانیسم ها کمک می نماید . قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی محصول صنایع ورق پارسیان با بهترین مواد تولید می شود.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی ، قالب سنگ مصنوعی ، سنگ مصنوعی پلاستیک ، قطعات پلاستیکی تخت کودک ، کمد بیمارستانی ، کمد کنار تخت بیمارستانی ، وکیوم وان یخچال ، تخت کودک فرم ماشین ، قطعات وکیومی یونیت دندانپزشکی ، کاور وکیومی بدنسازی ، قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی با شماره های زیر تماس بگیرید
02165253848 – 02177359720 – 0217733765109121470025
فهرست