قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی

قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی ، یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد.  با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

همچنین این شرکت تولیدکننده انواع وکیوم وان یخچال های صنعتی می باشد

قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی

قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی

 

صنعت قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی

در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال می دهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته می شود. بیشتر یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه های داخلی، به گونه ای طراحی می شوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگ تر و قدرتمندتری نیاز است تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد می شوند فراهم کند.

بنابراین اندازه این قبیل با استانداردهای خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه می شوند. یخچال ها و فریزرهای غیرخانگی اعم از یخچال فروشگاهی، یخچال صنعتی ، یخچال ایستاده، یخچال سوپرمارکتی ، شیشه خم ، فریزر خوابیده ، صندوقی ، فریزر ایستاده، پرده هوا و. . . با استانداردهای روز در کشور ساخته می شوند و با نمونه های نسل قبل تر خود فرق دارند.

تنوعی از انواع یخچال های کوتاه و بلند مناسب برای استفاده در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای، کافی شاپ ها وجود دارند که شامل فریزرهای خوابیده و روباز، ایستاده، دو در، جفت بغل، پرده هوا، تاپینگ فریزر بستنی، ویترینی، لوازم و تجهیزات سردخانه ای ثابت و متحرک می شوند که هر کدام از این موارد زیرمجموعه های زیادی را دارا هستند . قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی از مواد اولیه استاندارد و باکیفیت تهیه می شود.

قیمت های این محصولات ضروری تابع مستقیمی از فلزات مورد استفاده در ساخت و ادواتی مثل موتور، ترموستات، سیم پیچ و دینام است که بنا به قیمت خریداری شده، در آخر کار محاسبه می شود.

سازه های بیرونی مثل بدنه، درها، شیشه های قفلی و گرد دور، از داخل تأمین می شوند و لوازم اصلی برقی کاملاً وارداتی است. محصولات آلمانی، ایتالیایی، کره ای و ژاپنی گران تر هستند و طالب بیشتری دارند، و کالاهای چینی، تایوانی و هندی مرغوبیت کمتری دارند و قیمت شان پایین تر است. قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی محصول صنایع ورق پارسیان تولیدکننده قطعات وکیومی یخچال صنعتی و قطعات پلاستیکی یخچال صنعتی می باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید
02165253848 – 02177359720 – 0217733765109121470025
فهرست