قطعات پلاستیکی تخت کودک

قطعات پلاستیکی تخت کودک مناسب برای تخت کودک ، داشتن اتاقی باشرایط و ویژگیهای مناسب از اهمیت ویژه ای برای کودکان و نوزادان برخوردار است. مهمترین جلوه زیبایی یک اتاق تخت کودک می باشد که صنایع ورق پارسیان از  مناسبی برای زیبایی اتاق کودک استفاده کرده است.

اگر این امکان وجود دارد که یکی از اتاق های منزل را به کودک اختصاص داد، باید قبل از تولد کودک، مکان بخصوصی برای او آماده ساخت و اتاق نیاز به رنگ دارد ، زمان کافی برای خشک شدن آن باشد. در صورت امکان، آفتاب گیرترین و دلبازترین و بی سر و صداترین اتاق را باید به او اختصاص داد .

دیوارهای اتاق باید سفت و محکم باشد .پرده های اتاق باید کاملاً در محل خود محکم شده و از جنسی باشد که در اثر کشیدن کودک پاره نشده و از محل خود خارج نگردند. باید از گذاشتن اشیای لوکس و کوچک ، در اتاق کودک خودداری شود  با بهترین کیفیت تولید می گردد و همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر تخت خواب و انواع وکیوم فرمینگ قطعات پلاستیکی را مطالعه نمایید.

قطعات پلاستیکی تخت کودک
قطعات پلاستیکی تخت کودک

ویژگی قطعات پلاستیکی تخت کودک

مقاوم در برابر فشار و وزن زیاد , عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید , طراحی بر اساس آرگنومیک بدن , نشیمن راحت , عدم لغزندگی در سطوح صاف و لغزنده , مقاوم در برابر تابش آفتاب , مقاوم در برابر شرایط جوی , مقاوم در برابر سرما , مقاوم در برابر گرما , امکان تنظیم زوایای تخت , مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی , مناسب جهت آب دریا

مناسب ترین درجه حرارت برای اتاق کودک چیست؟

نوزادان به سرما و تغییر دما بسیار حساس هستند. درجه حرارت اتاق آنها، بهتر است بین ۲۱ الی ۲۳ درجه سانتیگراد باشد.

چه نکاتی را باید هنگام گرم کردن اتاق کودک رعایت کرد؟

اگر برای گرم کردن اتاق کودک از بخاری استفاده می شود، مطمئن باشید که دی اکسید کربن در اتاق جمع نمی شود و خطری کودک را تهدید نمی کند. فقط باید با نصب نرده های حفاظتی ، از نزدیک شدن او به بخاری جلوگیری نمود. اگر از شوفاژ یا بخاری استفاده می می کنید حتماً با دستگاه بخور برقی، هوای اتاق را مرطوبن نگه دارید. شرکت صنایع ورق پارسیان تولیدکننده قطعات پلاستیکی تخت کودک می باشد .

قطعات پلاستیکی تخت کودک و تخت باید دارای چه شرایطی باشد؟

تخت کودک باید به شکلی باشد که کودک هنگام غلتیدن از تخت به پایین نیفتد. تخت خواب باید دارای کف مستحکم باشد و اشیای تیز و برنده که باعث زخمی شدن نوزاد می گردند، در آن به کار نرفته باشند.

مسلم است که اگر رعایت نکات ایمنی در ساخت تختخواب معمول شود و از استحکام و زیبایی نیز برخوردار باشد، بهتر است؛ اما اصل را باید بر مبنای نیاز کودک قرار داد. قطعات پلاستیکی تخت کودک از بهترین نوع پلاستیک تهیه می شود.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر از قیمت قطعات پلاستیکی تخت کودک ، قالب سنگ مصنوعی ، سنگ مصنوعی پلاستیک ، قطعات پلاستیکی تخت کودک ، کاور وکیومی بدنسازی ، کمد بیمارستانی ، قالب پلیمری ، وکیوم وان یخچال ، تخت کودک فرم ماشین با شماره های زیر تماس بگیرید
02165253848 – 02177359720 – 0217733765109121470025